Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tomo want´s to help. 2

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:29 am

her er kære Tomo igen o^^o beklader det dårlig belysning eftersom det er mørkt uden for og det ik den mest oplyste lampe jeg har ^^"
jeg ville os beklade mit rod ^^"
men kære Tomo arbejder stadig hårdt på en ide for at gøre Shartiro og Sam glade ^^
alt kritik er velkommet o^^o
Tomo want´s to help. 2 IMG_0533
Wolfy- Har nogen set min englske o.......
Tomo want´s to help. 2 IMG_0534
Wolfy- ordbog?...eh???
Tomo want´s to help. 2 IMG_0535
Wolfy- Tomo?
Tomo want´s to help. 2 IMG_0536
Tomo- ah Wolfy ^///^
Wolfy- vægget jeg dig?
Tomo want´s to help. 2 IMG_0537
Tomo- nej nej jeg er skam ik gået i seng endnu .__.
Wolfy-....er du okay...*kigger på uret*..du plejer at være gået i seng for længst
Tomo want´s to help. 2 IMG_0538
Tomo- det bare fordi at jeg stadig tænker på Sam og Shartiro.....jeg have tegnet en tegning til dem...
Wolfy-..men...oO??
Tomo want´s to help. 2 IMG_0539
Tomo- molly ødelage den .__. jeg glemt den på gulvet...og nu kan jeg ik finde på noget andet (molly er min hund)
Wolfy-...ah så det var dinne tegninger jeg samler op fra hendes kurv...i tusin stykker ^^"
Tomo want´s to help. 2 IMG_0540
Tomo-...hmmm..... .__. ....*tænker*
Wolfy- edo.....Tomo???
Tomo want´s to help. 2 IMG_0541
Tomo- ah jeg har det ^w^
Wolfy- må jeg hører oO??
Tomo want´s to help. 2 IMG_0542
Tomo- I will hug them o^///^o
Wolfy- eh oO?
Tomo want´s to help. 2 IMG_0543
Tomo- jepper ^^ *kravler ned*
Wolfy- oO???
Tomo want´s to help. 2 IMG_0546
Tomo- når jeg møder dem en dag vil jeg kramme dem for et kram varmer inde i o^//^o
Wolfy- men oO??
Tomo- det har jeg læst o^^o
Tomo want´s to help. 2 IMG_0548
Tomo- s-så k-kan jeg måske os kramme Ikras <3 for Sam bor jo hos ham O////O
Wolfy- nani oO"
Tomo want´s to help. 2 IMG_0547
Tomo- men jeg vil gå i seng nu wolfy o^//^o sov godt <3
Wolfy- nat nat ^^"

bonus billeder ^^ de bliv bare ikke så gode men i får dem at se aligevel Razz
Tomo want´s to help. 2 IMG_0549
Tomo want´s to help. 2 IMG_0550

ah jeg venter på en ny wig eller to (kunne ikke bestemme mig >.<") til hende jeg kan ik styder det langehår ^^"
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:33 pm

Stakkels Tomo at hunden ødelagde hendes tegninger til Sam og Shartiro >.< Slem hund!!
Rigtig god idé det med at hun istedet vil give dem et kram XD go Tomo!! Very Happy og lad os håbe at hun kan give Ikras et kram også Very Happy Very Happy
jeg syns ikke at man lægger mærke til at det er mørkt.. det gjorde jeg ihverfald ikke Very Happy
God story Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:45 pm

Det er nok den story hvor jeg har sagt mest; åååh.. norh!! aww!! uuhhh! Very Happy
Hvor er hun dog bare kær!! Og jeg har helt ondt af hende fordi Molly den slemme legesyge hund har ødelagt hendes tegning! >___<'
Men hun må gerne lave en ny x'3 Sam har alligevel ikke rigtig noget hængene på sin væg.. Razz
Stakkels Tomo når hun møder den sure Ikras.. XDDDD <3 Hold fast hvor er hun kær!!! <3 Hende vil JEG sku gerne kramme! x'3 *Sam skubber wolter væk. "ø!! Det var mig der skulles krammes!!" >o< *

Det var lidt synd at billederne blev så mørke, men jeg syns at det gav en god effekt af at det var blevet sent og Tomo ikke kunne sove fordi hun skulle finde på noget at gøre for at gøre Sam glad! x'3 En rigtig sød story!! (1 og 2)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:04 pm

Ja - det er en rigtig sød historie. Første del var også god; men jeg kan næsten bedre lide anden del. Nogen af billederne er lidt rystede; men jeg synes ikke det gør noget. F.eks. dér hvor hun er på vej ned af stolen - det giver bare fornemmelsen af bevægelse, så det bliver endnu mere levende. Hvor er hun dog en dejlig pige. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 1:25 am

takker o^^o allesammen
Tomo- wolter må os godt få et kram ^///^ jeg kan godt hvad en tegning mere o^^o *går over til papirt*
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 1:40 am

Hehe, rigtig sød historie med Tomo, der prøver at hjælpe wolters familie Smile
Meget godt klaret at du får historien til at virke så levende selvom der kun er Tomo og så dig. (Altså hvor der kun er en dukke på billederne Smile)

Lidt konstruktiv kritik (hvis man kan kalde det kritik overhovedet), når du lægger billederne herind, ville det være rare med lidt mindre billeder, så er det lettere at læse historien Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tomo want´s to help. 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tomo want´s to help. 2   Tomo want´s to help. 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tomo want´s to help. 2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tomo want´s to help
» kærste brev til Tomo
» Saiga X Tomo
» Tomo tosaka is here ^^
» Tomo´s drawning´s

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: