Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En lykkelig historie (Delf EL)

Go down 
+13
Siriusly_James
Astrid
wolter
Pallas
Manna
Nalilou
chuchu
zenni
714
Xandorram
Haruka_Kite
lille_Aki
Heceta
17 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 11:08 pm


Ja, tilbage i... hmm tror det var 2007 solgte jeg min højt elskede Luts El. En del har spurgt mig hvorfor jeg solgte ham, og jeg har aldrig kunne svare andet end "det ved jeg ikke"
Jeg har savnet ham, tænkt på ham, drømt om ham siden han forlod mit hjem.

Og ved et rent lykketræf er han nu havnet her igen, ikke bare en ny El, men den selv samme El som jeg solgte. Jeg var så heldig at hende jeg havde solgt ham til, gerne ville bytte ham for min Elfdoll Lydia.

Så nu er jeg stolt over atter at kunne præsentere en ny opfrisket Timo.
Elsker den dreng så højt, ingen vil nok helt kunne forstå hvor glad jeg er i dag Very Happy

TIMO
dukken med de fantastiske ben

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6535

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6536

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6539

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6540

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6546

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6547

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6549

En lykkelig historie (Delf EL) IMG_6554

Håber i vil byde ham velkommen igen her på RG
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 11:44 pm

very handsome >_< tillykke at du har fået ham tilbage cheers
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 12:36 am

Det er godt at se Timo igen, han har jo været ude af et kameras søgelys noget tid efterhånden :3 Det er godt at høre, at du har fået ham tilbage igen efter at have savnet ham sådan, mange gange tillykke!
Timo er tilbage, klar til at forføre RG! XD
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 12:54 am

OMG! Hvor er det skønt at se ham igen Very Happy Det er jo virkelig en lykkelig historie, hvor er det skønt Very Happy Han er lige så dejlig og herlig at se på, når jeg ser ham i virkeligheden skal han krammes så meget (og selvfølgelig skal du også ;P) Det er nogle virkelig skønne billeder, grinte godt nok af at han stadig havde sit "SLUT" halsbånd, hehe Razz Timooo! <3
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 12:54 am

Awww ... Supergodt at se! Very Happy Jeg nåede aldrig at opleve Timo i første omgang, men det er sjovt at se en karakter genopstå. Very Happy Han er superfin, og meget karakteristisk. Fantastisk at du har kunnet få din første dukke igen. Very Happy Håber du holder fast i ham. ^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 1:29 am

Tusind tak til jer alle sammen, vi er SÅ glade for at være tilbage. Dog har Timo fået en lidt længere rød wig på nu, da jeg føler han er vokset i den tid han har været fra mig, og self også hans hår hehe.

714 - Håber du så vil nyde at han nu er tilbage igen hehe. Han har ihvertfald et godt øje til en hvis Hr Carson, som han sidder og savler over sammen med sin moar haha.

Haruka_Kite - haha forføre RG, grinte sådan over den kommentar LOL

Xandorram - Timo sender kram den anden vej, og forsikre dig om at han ALTID vil bære sin slut halskæde, den viser jo hans personlighed for omverden.... timo leder forresten efter en hygge ven hihi
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 2:14 am

Timoooooo cheers ..hvor er det dejligt i to har fundet hinanden igen. Glæder mig for vildt til at se ham igen irl...
Post soon again please I love you
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 2:45 am

Yay for femsede drengedukker der IKKE har et babseafskåret pigekrop 8D ja han er sku så skide dejlig, tillykke med timo er hjemme igen, blir han nogensinde forenet med Grub igen så eller er de "old story" ^_ ~
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 2:52 am

I'm SO happy for you ;~; yay! finally you have him back :3 he looks so happy about it too! don't ever sell him!
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 4:48 am

Han er da for lækker xD Og så er jeg vild med hans slut-halsbånd, det skriger ikke en i øjnene, men er diskret samtidig med at man heller ikke overser det.
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 6:44 am

Yay Timo!
Jeg har altid godt kunne lide ham, så det er rigitg dejligt at se ham igen.
Det er egentlig lidt sjovt og heldigt at det er den "rigtige" Timo du har fået igen.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 8:52 pm

Tillykke med din Timo! ^^ Jeg er glad på dine vegne! Jeg elsker billeder der starter med at vise skoene/føder/bene! 8D Det er bare noget over det! Syns at det giver en god start! Jeg er vild med billede nr. 3 på den måde han sider op af vægen, er genial!
Billederne er flotte og klare, og der er intet kritik over dem. Håber at se mere til ham. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 6:04 am

TIMO TIMO TIMO!! <3 Dammit, jeg har savnet den dreng!
Jeg synes, det er ret interessant med de større øjenbryn - det giver et maskulint indtryk mellem det mere feminine ^^
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 3:33 am

TIMO!! Hvor er det fantastisk at se ham igen, og hvor er det en utroligt god historie - tænk at du har fået præcis den samme dukke tilbage igen! Tusind gange tillykke med ham, jeg kan ikke vente med at se mere til ham!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 4:39 am

Aw, tillykke med at have fået ham igen! Det er virkelig rart at se ham igen, kan huske da jeg så ham første gang til Otaku Life - var helt vild med ham og det er jeg stadig! Han har simpelthen en dejlig personlighed xD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 10:47 pm

hvor er det godt er at se ham igen =D dejlig som altid ^^
Tilbage til toppen Go down
Riki

Riki


Antal indlæg : 56
Age : 38
Geografisk sted : Holbæk, Danmark
Registration date : 29/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 3:46 am

Som de fleste andre har nævnt, er det godt at se ham igen og tillykke med at få den gamle dukke tilbage.

Timo er en af de absolut få dukker, ejet af en jeg ikke kender personligt, jeg altid har kunne huske og det bliver vildt spændende at se hvad du for ud af ham fremover efter det lange fraværd ^^
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 6:21 am

Awww han er flot ;3 Hvor er det godt du fik ham tilbage, for han ser da bare fantastisk ud ;3 Glæder mig til der kommer flere billeder af ham ;3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lykkelig historie (Delf EL) Empty
IndlægEmne: Sv: En lykkelig historie (Delf EL)   En lykkelig historie (Delf EL) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lykkelig historie (Delf EL)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
» the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]
» Kunsten at lave Kastaniedyr (Zuzu delf WOLFFY og Kid Delf ANI)
» Outdoor (LUTs Delf YDER & LUTs Delf HARANG)
» God Nat Historie.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: