Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]

Go down 
+17
Leechy
DekinaiYo
Nalilou
boots
Nerdystreak
Gigglegeek
Heceta
Kinu
Animist
theXness
Chazzi
Akatsuki
jeanet kaulitz
Effle
Haruka_Kite
wolter
714
21 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 7:30 am

Beklager, men jeg er for meget oppe at køre over ham til at finde på en catchy titel. :3 Så lad os holde os til fakta. ^^

Her er min nye knægt. Mand, rettere.

God fornøjelse. ^^
(Jeg vil lige skynde mig at sige på forhånd, at baggrunden på en del af billederne ikke var så snedigt valgt - han falder lidt i med det gyldne træ. :/ Det husker jeg til næste gang. Det plejer ikke at være et problem med mine sorthårede andre knægte. XD)

1.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_29


2.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_28


3.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_33


4.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_36


5.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_35
Profilen af win! 8D


6.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_37


7.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_34

Ooog nu med tøjskifte:

8.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_21


9.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_25


10.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_22


11.
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] DPP_23
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 7:37 am

Tillykke og velkommen til 714 familie! 8D Der får du det skønt!! xDD

- Okay! Jeg syns at der er stor forskel på ham, i tøjet! Som om han total ændre sig, når han får det andet tøj på! ^^
Det er også lidt sjovt at se en af dine store drenge, som ikke er stor håret! Razz Men han skal vel nok finde sig til rette.. xDD
Jeg er helt vild med billede 5 og 6 Very Happy

Han er rigtig flot og sød! Han ser lidt gernet ud på det første billede.. hehe..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Guest
Gæst




Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 7:38 am

Uwah~! OQO Tillykke med ham! Og hold op hvor er han bare flot, kan godt forstå de helt oppe at køre over ham. Elsker lyset og vinklerne, and so what med den brune baggrund, går nok i en svæver vending, han er squ lækker uanset! ^_-
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:25 am

Mmm, buff Hayden is very buff. Hans tuscher er blevet rigtig lækre, hvilken sang var det nu, du endte du med at snuppe et citat fra til hans arm? :3
Jeg glæder mig til at se meget mere af ham! :D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:27 am

Wow han er flot Ö
Syntes det er en rigtig god faceup til ham Very Happy og parykken klæder ham..
Kan godt lide at han er lidt mere maskulin ~
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:29 am

Det er altså sjovt, for normalt er den mold ikke lige mig, men på det første billede ser han SÅ menneskeligt realistisk ud at jeg bare tænkte "WAUW"!.

Tillykke med ham Wink
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:49 am

Tillykke med ham =D Akando er en flot dukke, og du har klædt ham i rigtig lækkert tøj!
Er det din egen face-up? Den er virkelig fantastisk flot!
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 10:18 am

Mange gange tillykke med ham!
Akando er en herlig mold og du har gjort ham super lækker! Elsker virkelig vinklen på billede 6, og på billede 7 har du fået noget rigtig lækkert lys - elsker de skygger han får om øjnene : D
Vil glæde mig til at se mere til ham fremover ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:18 pm

*w* En rigtig mand, oh yes.
Som altid fantastisk gennemført og jeg EELSKER sidste billede -- SELER <33
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:41 pm

Tillykke med ham. Han er flot. Han har nogle ansigttræk der minder en del om dine andre drenge. Du er god til at finde de modeller der har drengerøvs udtryk. ^^ Det er nyt med lyst hår og grønne øjne (tror jeg nok, det lidt svært at se.) Fed frisure, den er super lækker.

Han virker til at have en bred overkrop. Vil nu gerne se hans tattoes, de er jo aldrig ens.

Min kæreste syntes der er lidt babyface over ham. No hard feelings. Cool
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:24 pm

jeg tror at tante fjas snart skal hjem til tante fjams og spise roulade, drikke te og pille ved hendes fiiine dukker (og medbringe en stor overhovedet ikke suspekt taske

Ahem, awwwwwwwwwww! Han er så fin. Selerne er bare lækre på ham, og billed 7 er fantastisk, det der faceup-gøgl er du ved at være rimelig hard-core til. Glæder mig til at se mere til ham, hvor hans personlighed skinne rigtigt igennem.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 10:31 pm

Han har et utroligt smukt ansigt, og du har lavet en smuk face up. Kan godt lide farverne du har holdt den i med de lyse bryn til det lyse hår.

Desværre har jeg fra start aldrig brudt mig om kroppen, især ikke halsen Sad

Men hovedet er super flot.
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:34 pm

Hvor er han bare freaking lækker! Jeg er vild med billede 7- hans øjne er så intense. Hans næse er fanatstisk i profil. Og da vi nåede til tøjskiftet, greb jeg mig selv i at komme med et lille begejstret GISP Embarassed Jeg er hermed erklæret fangirl.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:55 pm

Tillykke med ham igen! :-) Jeg har allerede komplimenteret ham og dine faceupevner "IRL". Jeg har også allerede været overrasket over hvor stor (bred) han er. Jeg har også været "oooooh" over hans hudfarve. - Han er virkelig en imponerende sag!
Gode præsentationsbilleder. Jeg håber, du kommer til at tage en masse på forskellige locations også; jeg ville meget gerne se ham interagere med omgivelserne. Mit yndlingsbillede af de her er nok nr. 6. Måden hans øjne (øje) fanger lyset på og hele hans attitude er bare super. Kan også godt lide hvor appellerende han står på nr. 7. Og namnam til seler etc. :3
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:56 pm

Uha - der er da ikke meget dukke over ham... - altså ment på en positiv måde. Han ligner een af de flotte modeller man ser rundt omkring
i bladende. Hvis man lige ser bort fra hænderne (hvor de sidder fast på armene), så kunne han godt være en rigtig levende mand.... Jeg
har rigtig svært ved at forestille mig ham som dukke - altså i dukkestørrelse. Det er godt nok en flot faceup.

Jeg synes - som de andre - at tøjet gør en utrolig forskel. På de første billeder er han lidt drenget - på de andre er han blevet en mand!
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 6:47 am

I'm not a fan of EID boys, but I love how you made yours look :33333 like woah! ^O^ is the "real skin" shiney tho? like french resin? it looks so good. I love how he looks so real =)
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 9:11 pm

Tak for alle kommentarerne. Very Happy Til dem der spurgte - yep, har selv lavet faceuppen. ^^

Nalilou - Thank you! Very Happy I think it's a blend of normal resin and french resin - it seems to be slightly translucent. I love it. <3
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 3:56 am

Wauw - hvor er han flot ;D Stort til lykke OwO
Er rigtig vild med hans tatoveringer og faceup ;3 og du har ret, hans profil ser super godt ud. Håber du bliver rigtig glad for ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 4:10 am

#6 er helt klart min favorit af disse billeder. Den ekstreme vinkel og den varme belysning er bare yummy!

Hayden IS larger than life, men damn han er øjenguf!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Sovemis

Sovemis


Antal indlæg : 96
Age : 36
Geografisk sted : midtjylland
Registration date : 13/07/09

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Re: Haydeb spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 9:47 am

troede ikke jeg ville synes om dukker der er så muskuløse, OMFG for en snitte! xD elsk på ham!
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 4:09 am

Han er godt nok den smukkeste fyr herinde! danm han er for hot!!!
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 5:44 am

Hvilket model-bureau har du lige røvet? D:
Det er jo helt uhyggeligt så realistisk og ultra smuk han er!! *_*
Elsker specielt billede nr. 6 og det sidste billede...*suk* <333
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:45 am

Hmm, jeg var sikker på jeg havde kommenteret denne tråd...

Men det havde jeg åbenbart ikke, så her kommer min kommentar Smile

Jeg synes han er rigtig flot, og lækker faceup, kan specielt godt lide wig'en, den er rigtig sej Very Happy
- Hvor har du købt den? ^^
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 9:12 pm

Tak for kommentarerne! :3 Har aldrig oplevet at sidde med en dukke jeg synes var så hot. XD Det er som om man ... tror på ham. ^^

Frkmm - Tak! ^^ Det er en soom furwig, som jeg har klippet til. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Empty
IndlægEmne: Sv: Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]   Hayden spam :3 [IH Akando RS mod] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hayden spam :3 [IH Akando RS mod]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille forårs hilsen (Iplehouse Akando)
» Lidt spam [MNF ShuShu]
» Toshii spam(Lu-Wen Dreaming Vampire)
» Gidion og Leo nye face up( 2 x MNF Shiwoo)*spam*
» Lidt spam fra Marha & Wolter :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: