Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]

Go down 
+11
wolter
Miasachie
714
Gigglegeek
Zidora
Kirie
Haruka_Kite
Xandorram
boots
Heceta
theXness
15 deltagere
ForfatterBesked
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 7:21 pm

Jeg var heldig at få lov til at købe Mia(sachie)'s Lishe.
Hun er bestemt til at være Mikuo's søster, lige så bouncy, men med et bedre ordforråd end den lille wapanese ;P
Hun mangler stadig sine øjenvipper, de er på vej med posten. Men jeg er simpelthen for utålmodig XDDD

Hun har intet navn endnu, da jeg har ret svært ved at komme over ét.
(vil gerne kalde hende Ichigo, men er ikke så glad for det navn XPP)


+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii01

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii02

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii03

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii04

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii05

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii06

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii07

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Lii09
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 7:26 pm

hvor er hun dog bare fuld af liv Wink
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:48 pm

Hun ser rigtig sød og glad ud - og det er nogen gode billeder du har taget af hende. Det hele virker meget naturligt og ikke opstillet. Smile
Jeg kan godt forstå du er glad for hende.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:57 pm

Hun er virkelig fin, dejligt valg af pastel, hun virker sukkersød og energisk Very Happy Fine poseringer, viser en sødhed og uskyld, der i mine øjne virker til at være hendes personlighed ^^
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:38 am

Nej hvor er hun dejlig! Der er fart på, ser det ud til - men minder hun bare lidt om Mikuo, kan det vist ikke undgås. 8D
Jeg glæder mig til at se mere ^^/
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:47 am

jeg er virkelig Crazy med billed 4! hun ligner virkelig en som er parat til en shoppetur (Yah lets go shopping!), synes også det giver et stærk udtryk over hendes personlighed, og at du fik hende til at løfte arme og der stadig er bevægelse i benene cat
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 5:59 pm

Fed billedserie. Som andre siger er der så meget liv i hende. Jeg elsker at kigge på billederne fordi det ser ud som om hun har stået og danset rundt mens de blev taget.
Er det bevidst at alle billederne er skåret så hun aldrig har hele toppen af hovedet med? Synes det virker ret godt - som om man skal være hurtig med kameraet hvis man skal nå at fange hende, og man får aldrig det hele med. Får det hele til at virke ekstra livligt og flygtigt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 12:45 am

Rigtig gode billeder, som bruger lys/skygge optimalt. Og hvor er hun dog smuk, har altid godt kunne lide Lishe.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 12:49 am

Vældig søde billeder, gode vinkler, og fin posering. Smile En meget god præsentation af hende, og rart at se hun har fundet et godt hjem. ^^
Tilbage til toppen Go down
Miasachie

Miasachie


Antal indlæg : 38
Age : 37
Geografisk sted : Ishøj
Registration date : 29/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 5:39 am

Åh, hvor er hun bare sød. Hun ser så frisk og.. iiih, total genki-desu-neeee, agtigt ud xD LOL!

Off-topic: Jeg sender vipperne til dig imorgen Smile Send mig en sms med din adresse, kom til at slette den jeg havde.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 7:10 am

Nogle rigtig flotte billeder Very Happy Vinklerne er rigtig gode! Og hun ser virkelige livlig ud!
Og jeg elsker billeder som starter med at vise skoene/føder!!! <3 ^w^
Jeg håber at du snart finder et navn til hende! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:49 pm

Søde og meget sommerlige billeder. :-) Og meget dynamiske/energiske.
Jeg håber vi får lov til at se hende i interaktion med Mikuo.
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeTirs Jul 28, 2009 4:36 am

Har altid haft en svaghed for Lishe, og hende her er ikke en undtagelse.
Jeg synes hun har et super farve-skema (lyder fjollet at sige) og man kan godt lidt se hvor Mikuo har sin fashion sense fra (eller er det et rent tilfælde?)
Synes hun ser sød og super frisk ud, og jeg glæder mig til at se mere til hende og Mikuo.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
ShadowCatty

ShadowCatty


Antal indlæg : 45
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 02/01/09

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 11:42 pm

Hold op hvor ser hun dejlig ud, lagde ikke mærke til hun mangler øjenvipper før jeg lige læste det D:
Men er helt vild med hende, hun er godt nok fin, super flot wig til hende også, synes tit at lyserøde wigs kan gøre at en dukke ser mere dukket ud eller hvordan man kan sige det, men den ser rigtig naturlig ud på hende =)
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 6:07 am

Aw, hun er virkeligt bedårende ^^
Og det er nogle dejlige billeder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]   + Little Miss RAINBOW + [CP Lishe] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
+ Little Miss RAINBOW + [CP Lishe]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I miss you
» Vicami (CP lishe boy)
» Little miss black and white (notdoll Ligaya)
» Miss Pondering [Migidoll Miho girl]
» B&W [CP Delf Lishe]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: