Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 In all thoes years... [DS Hound]

Go down 
+5
Xandorram
Heceta
714
Nerdystreak
chuchu
9 deltagere
ForfatterBesked
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 8:07 am



For dem der ikke ved der er Ryoshin Søn af en Engel og et menneske, i mange år siden hans mors død
har han været et anmindeligt brunhåret menneske, men nu er hans indre arv fra hans moder begyndt og gro ud på ydersiden...

Vil meget gerne høre jeres mening ^ ^ hvis i da vil dele den med mig hehe <3


Mother...
in all thoes years since you died...
i have been like everyone else...
untill now, im beginning to change..
my hair.. my eyes.. skin...
the thing growing in my back...
Im beginning to turn into you...
is it your work....
or is it distiny...
Nomatter what...
im Proud to end up like you

In all thoes years... [DS Hound] P1010032

In all thoes years... [DS Hound] P1010031

In all thoes years... [DS Hound] P1010033
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 8:48 pm

Jeg kan godt lide hans harmoniske farver og den neutrale baggrund. Ideen i at gøre dem meget bløde at se på er god, men personligt kunne jeg måske godt tænke mig, at de to sidste havde været en anelse skarpere (eller måske man kunne have sat fokus på hans hånd på billede nr 2, så den var skarp og resten trådte i baggrunden). Hvorom alting er, så virker han i hvert fald meget mild, og jeg synes han appellerer godt til publikum. :-)
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 8:52 pm

Nårh, han ser rigtig sød og blid ud. Smile Kan sagtens se englen i ham. ^^ Ret fin idé med en lille intro af baggrundshistorien.
Jeg kunne godt tænke mig at se ham i flere poseringer, i stedet for bare én, og som Mary siger, er han noget uskarp i det. Nogle full-body shots kunne også være fedt. Very Happy Jeg mener at den krop kan posere ret godt - så det kunne være rart at se noget til. ^^
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 9:18 pm

Tak begge to <3<3<3<3

714>> Faktisik er dollshes gamle krop (et helvede) og posere med hvis man ikke har limet hofteledet til, men det kan jeg ikke lide for så kan han ikke sidde foroverbøjet men kun bagoverbøjet ^^ men i ska nok få hele hans krop og se når han har fåget sit nye outfit ^ ^

Jo fler led = mere flexibilitet men også = slaske dukke selvom man restringer dem hårdt.. X_x
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 7:50 pm

Jeg har altid elsket Ryo for hans roligt udstråling, og den skinner helt klart igennem på disse billeder.
Kommer han ikke snart og besøger mig den elskede Ryo??????
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:02 pm

Han er så rolig at se på, man bliver helt salig xD Kan godt fornemme at det er et drømme look der skal være over sløringen, desværre kan jeg ikke lade vær med at tænke blurry/uskarpt >_<
Men udover det er billederne jo stadig gode Very Happy Selvom, somdu pointere, at Dollshe kroppe kan være trælse at posere x_X
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:49 am

JA den krop er et HELVEDE! Kan rigtig godt lide billederne og teksten, det passer rigtig godt sammen!

men det er synd det er så uskarpt... Hvis det er fordi de er taget tæt på så kan det hjælpe at gå lidt væk og så zoome i stedet Wink
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:50 pm

Hvor er han bare fiiin. o3o Af de DollShe's vi har her op forummet er din klart en af mine favoritter x3
Flere billedeeeeeeeer o3o!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 8:20 pm

Smuk tekst, og flot dukke ( man er vel Hound fan) Synes dog at du mister meget af stemningen ved at der ikke er stillet skarpt på ham.
En anden måde at præsentere din engel kunne måske være at have ham liggende på knæ(så undgår du Dollshe dukke stå-problemerne), få ham til at ændre posering lidt, og måske, hvis du har det, kunne du tage billederne så lyset kom fra den ene side?

In all thoes years... [DS Hound] Baddraw
(Muligvis det grimmeste jeg nogensinde har tegnet, damn you touchpad ;_; Kan man overhovedet se solstrålerne? XD )

Man får nogle dramatiske skygger på den måde. ( en anden måder er faktisk at hænge et lagen foran vinduet og tage billederne dér. Det giver en dramatisk silluet når dukken er bellyst bagfra)

Forhåbentlig ikke for OT, men jeg husker at du ha bedt om forslag til shoots.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:41 pm

Lee >> FEd kritik! Very Happy det vil jeg helt klart arbejde med fremover.. syns næsten man burde lave en billedlight guid uder foto hjælp her inde, for tror virkelig det vil hjælpe mange Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:47 pm

Synd at billederne er så uskarpe! T__T
Men hvor er han blevet flot! Very Happy virkelige godt gået søde! <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





In all thoes years... [DS Hound] Empty
IndlægEmne: Sv: In all thoes years... [DS Hound]   In all thoes years... [DS Hound] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In all thoes years... [DS Hound]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New years reselutions always fail...
» + Come on J-STYLE + [Yuujiro//DS Hound]
» the fox and the hound
» In the shadows (Im Hound)
» aww come one let me have a look (DS hound, DK Kiss)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: