Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]

Go down 
+8
Astrid
Nerdystreak
wolter
LiChan
Taylor
Leechy
Shiku
Haruka_Kite
12 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 15, 2009 7:19 am

En lille fotoserie med følgetekst af bandet Mae fra sangen "Someone else's arms".
Den første tekst postet her er en del af Izumi's historie, og jeg undskylder, hvis folk har eventuelle problemer med at forstå mit engelske.
Jeg håber, I vil nyde min lille hjerteknuser så meget som jeg selv. :3 <3 Jeg har valgt at poste shootet i denne tråd, da det ikke som sådan er en fotohistorie.


”Do you smoke?” my room mate asks me. We haven’t lived together for more than a month or so, but I know that he smokes, a lot at that. He’s old enough to smoke, which is probably part of the explanation. I glance down at my hands. They’ve stopped in the progress of tying my shoe laces, and I quickly proceed to finish the job. I don’t smoke. But I’m stressed, and people say the nicotine helps. So I nod slowly.
“Sometimes.”
He smiles at me and offers me his package, and I smile back meekly before taking one. He must think I’m such an oddball. I skip outside and find my usual spot behind the garages by our apartment building, where I typically sit in the evening to think. I stare blankly down at the cancer stick clenched uncommonly between my fingers. My god this is stupid…



Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 01-8
More than words you keep to yourself.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 02-9
Like a curse that fares thee well.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 03-10
One man came, one truth to tell.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 04-9
All this blame, hammers your way to hell.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 05-9
I’ve got a feeling it’s not the safest place to start.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 06-9
This heavy breathing, it seems, we’re better off breaking hearts.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 07-8
From the beginning, dulled down and lost with all its charm.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 08-10
I just wanna wake up, wake up in someone’s…

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 09-5
I just wanna wake up.

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] 10-11
I just wanna wake up in someone else’s arms.

Tusind tak for kigget! :)


Sidst rettet af Haruka_Kite Ons Jul 15, 2009 8:57 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Shiku

Shiku


Antal indlæg : 139
Age : 32
Geografisk sted : Herning
Registration date : 05/01/09

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 15, 2009 7:27 am

*drool* ih han har altid mindet mig lidt om sådan en sød nuttet dreng med den mold, men med dem mave damn haha hvor er han da fræk haha self stadig nuttet og alt det
rigtige gode billeder er især helt vild med nr.3 ,5 og det sidste *taber kæben*
Tilbage til toppen Go down
http://dongbangshinki.forumotion.com/index.htm
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 15, 2009 9:14 am

Firstly: Mmmmm! Sidste billede er tres awesomesauce!!
Secondly: Mae!!! Woooo!! Du må bruge mere af deres tekster *elsk på Mae*

^_^ Fede billeder, og du ved hvordan jeg har det med dine skriverier <3
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 15, 2009 10:33 am

rigtig flotte billeder.

elsker det sidste billede det er særiøst ginialt! ^-^
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 12:45 am

Nøj hvor er det nogle flotte billeder I love you Jeg bliver mere og mere glad for ham jo mere jeg ser på ham!!! I love you I love you
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 1:39 am

Nogle rigtige dejlige billeder! Teksen er rigtig sød og genial! x'3
Det er sjovt at se hvor voksen han er blevet, og så flot! *pege på maven!! <3*
Og som der allerede var blevet sagt, er det sidste billede rigtig genialt! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 5:34 am

Teksten korresponderer rigtig godt med billederne. Det virker fint at komme med en kort og velskreven "introtekst" af den art til at sætte stemningen og give et indblik i figuren.
Billederne er gode. Måske der med fordel kunne have været mere variation i poseringerne, men nu er der jo altså også grænser for, hvor meget man hopper rundt og laver spøjse ting i besynderlige stillinger, når man bare står og ryger, så det virker alligevel meget naturligt.
Jeg kan godt lide, at han ser så tænksomt på cigaretten på det næstsidste billede, og i det hele taget er han flot og rigtig gennemført. Det sidste billede er allerede blevet rost, men lad mig tillade mig at gøre det alligevel. Det har en super dybde og er meget realistisk at se på. :-)
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 2:06 am

Lækker, lækker, lækker mave <3 *loooooufe*
Det er nogle rigtig gode billeder og dejligt naturlige poses *^^* Det sidste billede fungerer perfekt som afslutning på shootet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 2:27 am

Wow... Super flotte billeder, og teksten passer rigtig godt. Sikke en stemning, du sætter.
Flot lavet.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:07 pm

Fine billeder. Smile Kan godt lide hvor cocky han ser ud, det er godt, og anderledes. Sidste billede er rigtig godt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:40 pm

Izumi er altså bare noget af det dejligste, og der er en rigtig dejlig flow mellem tekst og billeder! x3
Great job. :3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:09 pm

Hvad jeg elsker mest ved Izumi er hans virkelig herlige ansigts udtryk, hvilken attitude! Og han er totalt lækker med sine asiatiske træk Razz

Virkelig gode billeder, selvom poseringerne ikke er langt fra hinanden, er det med stor nok variation og de er meget naturlige. Lyset har du ramt meget godt når nu han er så lys, giver ham en dejlig glød.

Men overall, så er han bare rigtig lækker <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Empty
IndlægEmne: Sv: Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]   Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Someone else's arms [Izumi - Lumedoll Saiph]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stjerneregn [Izumi - Lumedoll Saiph]
» Growing, love [Izumi - Lumedoll Saiph]
» Sweet Disposition [Lumedoll Saiph // Izumi] 1 shot
» River~ [LUMEDOLL KEID]~[IMG HVY]
» The Blind one (Lumedoll Keid) Nudity

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: