Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^

Go down 
+7
714
chuchu
Nerdystreak
mystearica
wolter
Akatsuki
Suilad
11 deltagere
ForfatterBesked
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 42
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 3:00 am

Endelig er Valaina hjemme ^^
jeg trodde egentlig først at jeg skulle få Quendi (RS Mei) først, men dette føltes egentlig veldig rett!
Desverre tok den dumme tollen over 1000kr! Grrr.... Jeg tror jeg må kaste en ond spell på de *hrumpf*
Men alt i alt betydde det ingen ting når jeg først satt der med den enorme pakken i fanget Very Happy

Her kommer det et lite hav av bilder fra den STORE boksåpnings dagen! hihi! ^^



Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2002mindre
Stoooor ekse!

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2005mindre
Middelalder våpen ftw ^^

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2009mindre
Boksen i boksen Very Happy

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2010mindre
Tenk, inne i her ligger Valaina! iiiiiiiih!
Men jeg sparer henne til slutt Wink

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2014mindre
*helle boks på hodet og blir attakert av nederlandsk avispapir*

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2028mindre
Se så masse fint! Her er det øyne, parykker, eyeputty, små steampunk/ur deler, pensler m.m.

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2030mindre
Jeg fikk en orange t-skjorte, et armbånd og en kjeks som gave av Thinkpink ^^,
T-skjorten skal jeg spare til kjæresten min en dag får seg en dukke. Jeg SKAL nok smitte ham med resinsyke! Muahaha!

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2032mindre
Nå, tid for å åpne esken!

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2034mindre
Yey! Jeg fikk med en bag Very Happy Også er den grønn Wink Min yndlingsfarge, hihi!

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2039mindre
*åpne bag og forsiktig tar ut dukken* Hun kom med en nydlig brun sateng pute!

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2045mindre
Omg, der er hun! O.o <3

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2049mindre
Omg omg omg omg *vifte med hendene som en gaaaaal* lol XD

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2052mindre
Valaina: Hrmmmpf mmmpf?
Meg: Oh, one sec sweetie! I`ll help you get out of that.


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2053mindre
*trekke av bobleplast*

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2054mindre
Valaina: Ah, now that`s much better! *trekker pusten* I can breath again!
Meg: Awww... I bet it was quite horrible beeing wrapped up like that for such a long time.. Welcome home dear Valaina.

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2056mindre
Valaina: Thank you ever so much. It`s really beautiful here... In a way it reminds me of my elven kingdom.. *sighs*
Meg: I am glad you like your new home. ^^ Here, I`ll remove that boubblewrap scarf. It doesn`t look very elvish now does it, hihi ^^,

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2057mindre
Se så vakre hender hun har! Så elegant Smile


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2058mindre


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2060mindre


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2063mindre
Valaina: I don`t mean to be rude in any way, but I feel kinda.. naked. You wouldn`t happend to have a wig for me?
Meg: Ohoh, I`m sorry! Sure thing, I have a few you can choose from Smile

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2064minde
Valaina: Ah, I really like this one! It`s so fair... So shiny. Let`s see how it will look on me.


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2065mindre
Valaina: Yes this is perfect! I feel more like my old self again! ^^

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2066mindre


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2067mindre
Jeg fikk henne til å stå på første forsøk! Yey! ^^
Jeg holder bare hånden bak for å være på den sikre siden.

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2068mindre


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2069mindre


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2070mindre


Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Jippiiii2072mindre
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 3:18 am

Mange gange tillykke med hende, hun er rigtig smuk ^__^ og sikke en flot wig, du har købt til hende, den klæder hende.
Håber du poster noget mere med hende, når hun har face-up og tøj =D
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 3:21 am

AW!!! TIILLYKKE GANGE 1000! Very Happy *kram!*

Hvor er hun bare flot! <3 Og selv uden faceup, syns jeg at hun skriger af personlighed! Very Happy Hun er nartur flot! Dog glæder jeg mig til at se billederne med faceuppen Razz
Faktisk mest til at se hende færdig! Ta dig endelige god tid! ^w^

Kunne ikke lade værd med at grine lidt, over din glæde, Da du så så glad ud! Og din kæreste har virkelige ramt dig godt! 8D

*stirre på de mange ting.. PEGE* OR! puki øjne! Very Happy hehe..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Guest
Gæst




Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 3:44 am

Nøj, hvor hun fin! Tillykke med hende ^^ Glæder mig til at se hende med tøj og face-up!
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 4:04 am

tillykke med hende hun er smuk og elsker hendes spidse ører Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 4:51 am

Tillykke med hende! Hun ser rigtig fin ud. Det bliver godt at se hende med faceup og det hele også. :-)
Det er en meget sjov idé at tage åbningsbilleder på den her måde; de fleste lader til at tage dem helt spontant og uden tid til at standse op og smile til fotografen (hvis ikke de endda selv er fotografen samtidig). Så det er skægt, at du har gjort det til en hel lille historie, der koncentrerer sig om dig og dine reaktioner på dukken i ligeså høj grad som selve dukken. :-)
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeTors Jul 16, 2009 12:24 pm

Min ynkelig forsøg på Norsk(haft en del norske venner ^ ^Wink:

Hvordan hun ser bare herlig, tillegg har mange tusen ganger på henne, hun ser ut
som en drøm! som ligger bare kroppen vakkert, er jeg glad for å se mer
av henne, også med Face-Up, tror hun er utrolig vakker når hun
er ferdig, mange ganger gratulerer igjen!

og nu dansk:
Hvor ser hun bare dejlig ud, mange tusind gange tillykke med hende, hun ligner en drøm! hvor er Kroppen bare smuk, glæder mig til og se mere til hende, også med en Face-up, tror hun bliver utrolig smuk når hun er færdig, mange gange tillykke igen!
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 2:20 am

Neat! Very Happy Fantastisk med boksåbning, og tillykke med hende. Very Happy Hun ser også ud til at kunne posere ret godt, så det bliver spændende at se flere billeder. ^^

Jeg har noget konstruktiv kritik. Smile Jeg synes måden at lave en alternativ boksåbning på er fed; at gøre det til en photostory, men jeg synes også der er lidt for meget menneske, og lidt for lidt dukke. Jeg synes det er en fin idé at medtage billeder af ens spontane begejstring over endelig at have fået dukken hjem, men jeg synes det bliver mere interessant at der fx kun er et par billeder af dette, og så ellers dukkebilleder for resten. ^^ Jeg har det sådan, at størstedelen af billeder i tråde her i galleriet bør være billeder af dukker (eller dukkekasser, eller dele af dukker ... you know Smile).

Men under alle omstændigheder: Tillykke! Very Happy Jeg er overbevist om at hun bliver rigtig fin, når du har fået faceuppet osv. Jeg er også glad for at du har fået hovedet, og har gjort fine ting med det - du yder ham fuldt ud retfærdighed. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 3:07 am

Jeg synes så tværtimod at denne boksåbning var bedre end de fleste.

Man får en meget bedre idé om dukkens størrelse end ved 'normale' boksåbninger. Jeg kan da stadig huske at jeg
blev utrolig overrasket da jeg så min første dukke RL, for jeg havde forestillet mig en større dukke. Jeg kendte godt
målene på hende; men alligevel....

Denne boksåbning var een af de mest underholdende jeg har set længe. Og da vi jo ved at dette er den første
boksåbning for dette medlem kan man jo nemt forestille sig de følelser hun gennemgår... Jeg synes overhovedet
ikke det gør noget at hun deler sine følelser med os. Da jeg så tråden første gang greb jeg mig i at sidde og føle
mig begejstret på hendes vegne. Smile

Jeg ville ikke selv lave den samme slags boksåbning; men nu bryder jeg mig heller ikke så meget om at der bliver
taget billeder af mig. Faktisk så tror jeg ikke jeg har lavet nogen boksåbninger overhovedet - jeg flår altid pakken
op før der bliver tid til at tage billeder - og bagefter er det på en måde forsent. Det ville virke lidt for dumt at
lave en boksåbning efter boksåbningen. Smile Det ærgrer mig, for jeg ville gerne have lavet en lille foto-story
hvor de andre dukker modtager den nye - som jeg selv elsker at se.

Efter min mening er det en herligt forfriskende boksåbning - og det er dejligt at se det gjort på en anden måde
end ellers. Jeg synes ikke det gør noget at gøre tingene en smule anderledes indimellem. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 4:25 am

tillykke med hende Very Happy

hun er rigtig flot, elsker de øre der.
Tilbage til toppen Go down
Princess

Princess


Antal indlæg : 59
Age : 46
Geografisk sted : Århus/Danmark
Registration date : 08/02/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 5:25 am

Hejsa der Very Happy
Wow hvor er det nogle dejlige billeder cheers
Hun er virkelig smuk Very Happy
Mange gange tillykke med hende Very Happy
Knus og kram Tinna Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/fnokkers
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 6:47 pm

boots skrev:

... Og da vi jo ved at dette er den første
boksåbning for dette medlem kan man jo nemt forestille sig de følelser hun gennemgår... Jeg synes overhovedet
ikke det gør noget at hun deler sine følelser med os.

Well, det er så ikke den første boksåbning, af hvad jeg lige kan se. Smile Der blev lagt en anden åbningstråd op en uges tid før det. ^^ /*fluek**pning off*


boots skrev:
Efter min mening er det en herligt forfriskende boksåbning - og det er dejligt at se det gjort på en anden måde
end ellers. Jeg synes ikke det gør noget at gøre tingene en smule anderledes indimellem. Smile

Ja, det er sjovt at se det gjort på en anden måde end ellers. Og jeg er bestemt den første til at sige at man gerne må gøre tingene anderledes. Min mening er bare at jeg synes fokus på dukken bliver sekundært i den her tråd, og primært på selve dukkeejeren - og galleriet her er jo ment til at man poster billeder af *dukker*. Smile Personligt vil jeg hellere se flere dukkebilleder, og mindre ejerbilleder -et par stykker er rigeligt for mig. ^^
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 8:33 pm

Måske skulle diskutionen om Boxåbning og billeder laves i en diskutions tråd så vi ikke spammer sullads tråd? (ikke at jeg skal komme og spille klog og admin eller noget tro endelig ikke det, vil bare ikke nogen får ballade af admins.... ^^;; Sorry tænkte bare..)


Igen tillykke Sullad!
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 3:40 am

Citat :
Well, det er så ikke den første boksåbning, af hvad jeg lige kan se. Smile Der blev lagt en anden åbningstråd op en uges tid før det. ^^ /*fluek**pning off*

Det er den første boksåbning jeg har set fra hendes side (jeg regner ikke modtagelser af løse hoveder og tilbehør for boksåbninger - kun hele dukker - og så vidt jeg ved
var det hende allerførste bjd - bortset fra dem hun selv har fremstillet).
- Og så siger jeg ikke mere om det, for det er rigtigt at diskussionen ikke hører hjemme her.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitimeLør Jul 18, 2009 12:15 pm

Tillykke med hende Very Happy hun er godt nok smuk! og det må jeg sige du også er og hvor fedt er det lige du poserer som en ABJD GENIALT! Very Happy Razz
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Sponsoreret inhold





Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^   Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy]  ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Boks åpning ~ Valaina er endelig hjemme! (RS Lian) [image heavy] ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Møn Træf [image heavy]
» boksåbning ~Latidoll Red Basic Irene~ (Image Heavy)
» Endelig hjemme - min "første" dukke
» Warm Sunset [en smule image heavy]
» Kæledyr! :3 stor boks åbning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: