Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod

Go down 
+15
lupus-wolfy
Baku
Taylor
Raito
714
Gigglegeek
Kaneko
DekinaiYo
zenni
Piratkaptajn
Zin
LiChan
Charlie
wolter
Leechy
19 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 8:38 am

Her er en kort nedkogt version af hvad der på et tidspunkt sker i Ghost's Journal (en historie der hører til i universet Monochrome, en verden skabt af Mary)

Ghost har haft nogle alt andet end heldige sammenstød med vampyren Markus, som udviklede en sygelig besættelse af Ghost.
Ghost mødte vampyren på byens bibliotek hvor de faldt i snak over bøgerne. Med tiden blev det en fast aftale at mødes og snakke, og Ghost havde ingen idé om hvad Markus virkeligt var. Markus inviterede en dag Ghost på middag på hans hotelværelse. Men det viste sig dog at være en fælde, og Markus, som havde anet at Ghost ikke var menneske, men ikke kunne tyde hvad han ellers var, bedøvede Ghost for at kunne udføre nogle "tests" på ham (en af disse var at spide Ghost til gulvet med en ildrager, for at se om han så helede hurtigt derefter) skuffet over resultaterne dumpede Markus den bevidstløse, og sårede Ghost i en sø.

Ghost fik slæbt sig op af vandet og vaklet den lange vej til sit skjulested, et loftrum som han havde sovet i i et par uger, uden at beboerne i opgangen lagde mærke til noget i den gamle bygning.

Men først måtte han forcere trapperne derop.


Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03224

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03223

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03218

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03219

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03220

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03221

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03222

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03169

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03170

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03174

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03181

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03179

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03184

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03186

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03187

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03189

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03193

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03192

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03195

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03201

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03202

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03205

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03206

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03168

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03165

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod DSC03164

Sorry for den vilde mængde billeder, og hvor mørke de er, men der skulle jo masser af stemning til, så det gik ikke at sætte lys op XD...
Behøver jeg at nævne de fail blodeffekter... det er tydeligvis en del sværre at blende photoshop blod med semi-kvalli billeder >_<


Sidst rettet af Leechy Lør Jun 20, 2009 9:32 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 9:18 am

Det er altså virkelige godt!
Jeg elsker at der er felst billeder af selve omgivelsen! Så man bedre kan leve sig i det! (selvom de fleste nok fortrækker billeder af selve dukken, men det syns jeg nu ikke altid) Smile Men selve vinklerne og detajlerne er super godt!
og stemningen er rigtig uhyggelige, og jeg har mest lyst til at skrige; Du skal ikke gå derind!! ^^;

Men nu syns jeg at blodet måske er lidt for lyst? Men fordi det er så lyst, får jeg straks øje på det.
Og blod pletterne på gulvet, er måske for stort. Men så ser man det også bedre.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 9:20 am

Du må være rigtig hyggelig at bo i opgang med XD
"Det er hende nabo-pigen! Nu står hun fandme og leger med blod på trappen igen!"

Nå, men god story! Synes bestemt ikke mørket gør noget, for det passer nemlig helt perfekt til stemningen. Man har lidt på fornemmelsen af at der er "andre spøgelser i rummet end Ghost" (jeg tror det lød bedre inde i mit hoved, eh.) Synes idéen er super god, især når man lige får den lille forhistorie med.
Men, for at det kunne være endnu bedre, så ville det være fedt, når nu han blev dumpet i en sø, at han så var totalt gennemblødt og efterlod både blod og ferskvand på trappen. Derudover ser blodpletterne på hans trøje desværre meget urealistiske ud i lyset - men til gengæld virker det vildt godt på hans hånd 8D

Og... mmh, Ghost <3
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 11:30 am

Det er jo over fedt!!! og dramatisk ^^
Jeg elsker Ghost han er så flot I love you selv om jeg får lidt ondt af ham. Men den er virkelig en flot historie, og hele sceneriet minder mig lidt om sweeney todd.. sådan med farverne og det loft. Jeg er helt vild med nr. 14 og 21.
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 8:08 pm

synes nu, som de andre, at det er gået rigtig godt med det hele.. Det er dejligt at hører noget om Ghost, har aldrig rigtig fattet hvad det var Markus havde gjort :p
Stemningen er fantastisk og selvom blodet måske ikke er helt realistisk giver det også den rigtige følelse af at her er der seriøst noget helt galt Smile

Ghost er jo bare lækker og virkelig gennemført, og synes hans poseringer virkelig underbygger hvad der er sket og hvad der sker.
Kan lige forestille mig en rigtig fyr ligge sådan.. virkelig flot. Very Happy
Og ret flot at beboerne ikke opdager ham.. hvad med blodet, de finder vel så blod på trappen? Wink

De mange billeder gør ikke mig noget, elsker at kigge, og når historien bare er der er der - for mig - intet problem med mange billeder :p
Super fedt shoot, kom med mere af den slags guf ^-^b
Tilbage til toppen Go down
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeSøn Jun 21, 2009 12:12 am

holda da op.
Det er fedt at ser trappeturen med hans øjne så man kan se hvilken tilstand han er i.
Hans poses er fede, men lige billede 12 virker for "dukket" : P

Det er fedt at man kan se hullerne efter spydet og at der er blod under trøjen, blodet er bare lidt for lyst syns jeg, det skinner for meget, det er er ret ærgeligt når idéen og resten af scenen er så godt lavet! Der kunne også godt være huller på brystet så man virkelig kan se hvor gennem spydet han har været Smile

Men altså, super fedt shoot, godt udført og spændende : )
Glæder mig til at se mere til ham!
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeSøn Jun 21, 2009 12:24 am

YES YES YES ...Hvor er det bare dejligt at se en historie som denne...er enig med PK om at det er fedt at se igennem hans øjne, jeg blev næsten lidt svimmel.
Den dunkle stemning er så fin, og selvom blodet måske er lidt for tydeligt gir det faktis lidt præg at sort/hvid med farve som i Sin city.

Håber virkelig der kommer flere historier som denne, og gerne lidt viderbygning på Ghost og Markus indbyrdes forhold . What a Face
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeSøn Jun 21, 2009 9:45 am

Når jeg ser den billedhistorie, sidder jeg tilbage med sådan en... glæde indeni - Hvor er det dejligt blodigt XD Haha.
Jeg har altid været fascineret af gore og horror, så det er måske derfor, ahem... nå nu skal jeg nok komme til sagen XD
Jeg synes rigtig godt om dine billeder. Lyset giver en fed effekt, og jag kan rigtig godt lide hvordan den røde farve virker så gennemtrængene blandt de grå nuancer. Rigtig gode og udtryksfulde billeder alt i alt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeMan Jun 22, 2009 3:17 am

Hele phostoryen er meget imponerende! Very Happy kritik kan være fake-blodet, specielt på hans trøje, og som tidligere nævnt (?) at der mangler noget vand. ^.^ men virkelig flot!
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 4:16 am

Eeeewww... blod på gulvet!!! Det siver ned igennem gulvbræderne og drypper på Godzilla Wink
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 10:59 pm

Rigtig flot og anderledes serie. Very Happy Kan godt lide at billederne er så mørke; man skal sidde og granske dem en hel del for at forstå hvad der sker. Smile Fed start-effekt med at se trapperne gennem Ghosts øjne. Jeg synes blodet er okay lavet, på trods af at der mangler lidt af hans egne fodspor i dem. ^^ Men alt i alt rigtig lækkert, og rart at se dig lave photostories. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Raito

Raito


Antal indlæg : 24
Age : 31
Geografisk sted : Danmark, Nordjylland
Registration date : 29/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeOns Jun 24, 2009 7:15 am

Jeg syns det er en helt vildt fed photostory u__u ! Selve det at se trappen gennem hans øjne er en vildt fed effekt!
Konstruktivt kritik til blodet, er nok at det skal være lidt mere tyktflydende x3 Hvis han bløder meget, så vil pølene med blod være tykkere, fordi det stivner hurtigt :0 Tror jeg nok..

Men fed historie bag det! XD
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeFre Jun 26, 2009 11:01 am

Det er altså virkelige godt!
fedt med billeder af selve omgivelserne! *at forstille sig gyser musik* det bliver jo helt uhyggeligt
blodet er mega nice. men det ser lidt unaturligt ud på nogen af billederne desværre..
Tilbage til toppen Go down
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 35
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeTirs Jul 07, 2009 1:31 am

Shocked -drops her jaw-
Damn jeg elsker billederne, de fortæller selve historien fantastisk. Så dramatisk og så flot på samme tid.
Selve omgivelserne er jo geniale. XD

Ved ikke hvad jeg ellers skal sige, jeg er imponeret. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeTirs Jul 07, 2009 2:07 am

den er nice ^^ (beklader mit ordfor råd er ikke så stort lige for tiden ^^")
men jeg synse det er ret godt lavet og ligt skræmmene oO
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeSøn Jul 12, 2009 2:53 am

det har du gjort skide godt.
du har virkelig fanget stemmingen på alle billederne og elsker det du har gjort med de første hvor man ser der fra hans syns vinkel. blodet er nu rimelig godt lavet syntes jeg.
ja det var så det jeg havde at sige til det og det hele var bare godt.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 1:11 am

Bloody brilliant!!

Utroligt realistisk, næsten som om det er en film, blot billed for billed. Igen viser du utrolig stor kreativitet og brug af resources! Very Happy Du efterlader et publikum måbende men med stor applause ^^ Ghost historie er og forbliver facinerende, han er en virkelig flot og interessant karakter Smile
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 10:39 pm

Det er rart. Altså ikke hvad der skete med ham. Det var ikke spor rart. - Men det er rart at se noget af hans historie "dukkificeret" (... XD). Og jeg må sige, at det er meget realtistisk og faktisk ser ud mere eller mindre præcis som jeg har forestillet mig det. :-) Jeg bliver helt inspireret til at give mig i kast med at lave fotohistorier af dele af Graes fortælling snart.
Han kunne godt være kaget endnu mere ind i ting (tørret snask fra søerne), men det er nu ganske forståeligt, at du ikke har ødelagt en pæn paryk bare for det.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:13 am

Orv det blod ser da vildt ægte ud! >3 er vild med det!! XD
og jeg syns det er vildt godt lavet med at billederne i starten er en smule rystede! det giver en god idé om hvad der sker og hvad der har foregået ^^ og det mørke passer også vildt godt til Very Happy
syns også det er godt at blodet drypper ned på gulvet >3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Empty
IndlægEmne: Sv: Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod   Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sanctuary | Ghost. [Soom Lazule] !blod
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Every scar tells my story [Ghost | Soom Lazule]
» Blomsterkrans - Eliza[LTF Bisou], Nica [LTF DES], Julia [SOOM Ai] og Paksu [SOOM Pyrol]
» Box åbning|Soom Lazule [nu med face-up billeder 8D ]
» Concrete heaven [Soom Lazule & Iplehouse Freezia]
» The search for Mr. Teddy [SOOM Beyla] ADVARSEL: BLOD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: