Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)

Go down 
+4
zenni
Zin
LiChan
Suilad
8 deltagere
ForfatterBesked
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 12:39 am

Da var endelig Akila (nesten) helt ferdig ^^
Alt som gjenstår nå er litt gloss på øynene.

Jeg hadde ikke tålmodighet til å vente på parykk og øyne fra nettbutikken, så jeg lagde det selv Very Happy
Parykken beholder hun nok, men jeg tror hun ønsker seg noen ekte glassøyne Wink
Kjolen sydde jeg i dag rett før vi tuslet ut i skogen sammen ^.~
Akila storkoste seg blant trær, gress og blomster!
Vi måtte gjemme oss litt for det sterke sollyset, men vi fant noen fine skyggefulle steder Very Happy

Min første BJD photoshoot *sukke* ^.^


Så her er hun!

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot01222

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot005

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot009

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot015

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot014

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot023

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot024

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot022

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot025

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot019



Bonus bilde:

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilaphotoshoot026mindre


Sidst rettet af Suilad Søn Jun 14, 2009 1:45 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 12:46 am

Hvor er hun dog smuk!! Shocked Tænk at du selv har lavet det hele??

Er helt vild med hende!! <33
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 1:19 am

Hvor er hun fin <3 og ja det er vildt du selv har lavet det X3
Tilbage til toppen Go down
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 1:30 am

Tusen takk LiChan og PrinceNaru! Very Happy <3

Ja det er litt merkleig å tenke på egentlig, hihi!

For bare noen dager siden så hun mer eller mindre slik ut:

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Akilabefore Laughing


Sidst rettet af Suilad Man Jun 15, 2009 4:48 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 1:37 am

Hold da op, du arbejder hurtigt såh! Sygt at du kan gøre det så flot når kun det tog et par dage =D
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 1:47 am

vildt godt lavet :p
hvor er du dygtig Very Happy Hun er bare rigtig smuk ~<3
Tilbage til toppen Go down
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 1:49 am

PrinceNaru: Awww, jeg setter meg veldig ofte altfor mye inn i hobby prosjektene mine ^^;
Og da sitter jeg oppe dag og natt og jobber 24/7 Rolling Eyes
Men jeg elsker å være bussy med slike ting som dette Very Happy

Zin: Tusen takk, Zin! Very Happy *bukke pent* ^^,
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 3:18 am

Meget skønne billeder...hun er bare dejlig, og synes parykken ser lækker ud. ....det slog mig at hun faktis ligner dig lidt cyclops . Helt ude af kontekst, så mener jeg der var et dukkefirma der ledte efter folk deer ku designe/inspirerer til nye dukker ?! cheers
Tilbage til toppen Go down
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 3:24 am

Awww... Tusen takk Zenni! ^^,
Parykken har jeg laget av tibetansk lammehår. Jeg har en hel pose full av forskjellige farger siden jeg bruker de til skulpturene mine.
Da limer jeg de bare rett på hodet til skulpturen, men på BJD måtte jeg jo lage en avtagbar parykk! Shocked Det har jeg aldri gjort før, men det gikk ganske bra ^^

Hihi, synes du det? *fnise* Det er så merkelig det der. Folk pleier å si at skulpturene/dukkene mine ligner litt på meg Razz

Nei så spennende! *store øyne* Det hadde vært gøy å finne mer ut om det der. Jeg er jo ikke så flink enda, men jeg har som regel et hav av idéer XD
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 3:36 am

Hvor er hun blevet flot! Very Happy

Ligesom alle andre, der har skrevet herinde, synes jeg, at det er utroligt, hvor kreativ du er, og hvor god du er til det Smile
(Håber du åbner en butik en dag Wink)
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 7:45 am

Det er virkelig et fantastisk resultat efter så få dage! Virkelig stor respekt til dig, for ikke bare er det gået hurtigt, men man kan se at du har gjort dig rigtig umage og detaljerne er bare så flotte! Shocked
Gid jeg kunne skulpturere så flot som dig! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 11:34 am

Det er utrolig vakkert! Razz (ret mig hvis det er forkert skrevet?)

Som de fleste nok har skrevet, (læse dem ikke lige) er det flot! imponerene! og sindsyg godt!!
Håber at du på et tidspunkt sætter en dukke til salg!! x'3 <3 Tror at du kunne tjene godt på det! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeMan Jun 15, 2009 4:48 am

frkmm skrev:
Hvor er hun blevet flot! Very Happy

Ligesom alle andre, der har skrevet herinde, synes jeg, at det er utroligt, hvor kreativ du er, og hvor god du er til det Smile
(Håber du åbner en butik en dag Wink)

Takk! ^^
Noen ganger er det litt slitsomt å være så kreativ. I allefall når jeg har slike ekstreme kreative perioder ^^,*
Da kan jeg sitte oppe i alt fra 2-3 døgn i strekk Laughing
Det hadde vært veldig morro å starte en nettbutikk en dag *drømme*
Jeg har faktisk nettopp kjøpt et HAV av skulptur utstyr og leire fra Soomdoll! Very Happy Så nå skal jeg snart leke meg med samme materialer som proffene, hihi!

Kurisu skrev:
Det er virkelig et fantastisk resultat efter så få dage! Virkelig stor respekt til dig, for ikke bare er det gået hurtigt, men man kan se at du har gjort dig rigtig umage og detaljerne er bare så flotte! Shocked
Gid jeg kunne skulpturere så flot som dig! ^^

Tusen takk Kurisu! Så snilt sagt av deg! Very Happy
Jeg bare elsker å sitte slik å pirke. Detaljer er morro ^^
Aww... Men det er jo bare å prøve! Når en har fått inn teknikkene er det ikke så vanskelig som en skulle tro Smile

wolter skrev:
Det er utrolig vakkert! Razz (ret mig hvis det er forkert skrevet?)

Som de fleste nok har skrevet, (læse dem ikke lige) er det flot! imponerene! og sindsyg godt!!
Håber at du på et tidspunkt sætter en dukke til salg!! x'3 <3 Tror at du kunne tjene godt på det! x'D

hihi, jo vakkert var riktig ord! *fnise* Så gøy det var å se deg skrive det!
Jeg har også lært meg en hel deg danske ord etter jeg ble medlem. F.eks måske, bruker jeg altfor mye Razz
Og for to dager siden kalte jeg en kattunge nutte! (her sier vi nusselig) XD Jeg er en liten kopi maskin Wink

Vet du, jeg har tenkt litt på det der. Jeg lurer på om jeg etter hvert skal begynne å lage hoder, og selge de. Evnt kropper også, og kaaanskje (måske, hihi) støpe de i resin!
Det er alltid så vanskelig å selge orginaler. Jeg blir så glad i de <3 Rolling Eyes Der igjen, er det jo litt artig å ha en dukke som ingen andre i hele verden har!
Om det er marked for det kan jeg prøve å selge en OOAK (one of a kind) en dag ^^
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 8:14 am

Wauw, hun er bare så smuk - det er alle de dukker du har skulptureret, du har virkelig talent. Very Happy
Og hvis du begynder at sælge hoveder/dukker, er jeg da helt sikkert interesseret. Smile Og det er der garanteret også andre der er!
Dine molds har bare så meget personlighed, jeg er helt vild med Mabon. x3 <3
At du oven i købet kan lave lookalikes er jo en stor fordel, hvis du skulle tjene penge på OOAK-hoveder. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 41
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 2:29 pm

Tusen takk Manda! ^^

Så utrolig koselig å høre Very Happy
Jeg har faktisk kontakted flere firmaer som tilbyr å støpe dukker i resin, og jeg planlegger nå å lage en gutt/dreng på 90cm (da jeg har en bestilling),
og muligens to dukker til rundt 40-60cm.
Jeg må bare forhandle litt om pris, da det å støpe hos et profesjonelt casting firma er dyrt! O.o

Så kos at du liker Mabon! Han vil nok bli rundt 90 cm han også tror jeg!

Ja, selv elsker jeg å skulpturere lookalikes! Det er en utrolig stor utfordring, men det er bare morro ^^,
Det er jo også utrolig gøy å få laget et eget hode slik en selv ønsker det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Empty
IndlægEmne: Sv: Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)   Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Akila`s første dag i skogen ^^ (mange bilder)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dan The man *Angelsdolls DAN* mange bilder
» Georg - DL Brown hode på Soom SuperGem kropp (13 bilder)
» Amy første gang ude (mange billeder)
» *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
» Down memory lane... (Mange dukker+mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: