Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]

Go down 
+3
Heceta
ChibiShin
wolter
7 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 4:39 am

Så fik jeg modtaget mine pasteller! Og gik i krig med en dræberisk faceup til Ikras! LOL!!
Det er dog min føreste, og jeg havde 64 pasteller, så der var meget at afprøve... ^^;
Jeg tager gerne imod kritisk! og råd! Meget gerne råd...

Nå.. Men hvad der var 20 billede blev der kun 1 billede tilbage..
ENJOY!

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] PICT0013_40_40
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 5:34 am

Tja.. tjo.. det kan da vel godt være.. :/
tænkte jeg også lidt. Men jeg da jeg havde taget billedet, følte jeg mere at den hørte til under Fotogalleri.. :/

Men hvis stablen syns at den bedre passer der under, så må de skam gerne flytte den ^^
SÅ det er vel deres afgørelse nu Razz
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 5:38 am

hottie Ikras!! <3 <3 *stirrer betaget på billedet!*
syns virkelig at den er køn den faceup! den passer godt til ham Very Happy du har gjort det rigtigt godt!! <3 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 5:43 am

Af en første face up er den fin.

konstruktiv kritik : Øjnbrynene ser meget malet ud. Som om du bare har taget noget sort akvaral blyant på en pensel og så tegnet dem op.
Du ville få et flotte resultat ved at blushe brynene på med kridt, og så tegne/male med en tynd pensel små fine hår. Det vil gøre dem mere realistiske og knapt så hårde og malede at se på.

Læberne syntes jeg mangler lidt farve og ikke mindst noget gloss.

Det ville have givet et bedre resultat hvis du havde blushet ham lidt inde ved næse kanten, og lidt imelle øjet og brynene, så der kom en lidt naturlig skygge på ham. Han ser noget flad ud i ansigtet.

Og han mangler også lidt farve inde i øjnene, lidt lys rød, eller en brun nyance af pastel. Og også gerne en sort eller brun streg over øjet. Ser ikke ud som om han har noget på øjnene overhovedet, hvilket igen er med til at give ham et meget fladt udtryk
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 9:26 am

Ser ret godt ud ^^ Du har ihvertfald leget med det pastellerne kan!

Det er lidt synd at der ikke også er et billede uden wig, da det ville være nemmere at se øjnbrynene ^^

Men til det jeg nu KAN se!

Som Heceta siger, så ser de, af hvad vi kan se, lidt malet ud, men det er jo din første rigtige faceup, og det er altså ikke noget man bare lige "mestre" første gang, heller ikke første gang man forsøger at mixe Pastel og akvarel xD

Jeg savner lidt detaljer om hans øjne, de ser meget bare ud ^^ Der kunne man avt. lægge en sart blush i en mørkere nuance, fo at gøre det simpelt :3 Det "dumme" ved Shushu'en er nemlig at den ikke rigtig har nogle øjnlåg støbt i resinen, som kan give en naturlig skygge, så øjnene ser meget "O_O" ud.. Men det læere man XD

Synes det er godt gået af din første gang ^^ Leg endelig videre og fnd nogle gode toturials rundt omkring :3 Man kan lærer rigtig meget af det!
- Det har jeg ihvertfald! ^__^

GOOD LUCK!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 5:59 pm

Mange tak Shin, Heceta og Miki!

Til Heceta og Miki - Jeres råd, er rigtige gode! ^^

Dog prøvede jeg at lave skygge om hans øjne, da jeg kiggede lidt efter din faceup Miki, til min MNF Soo Dark Efl.
Men han blev mere eller mindre helt gul/orange. >__< Da jeg ikke ville fjerne det, men prøvede videre, malede jeg brun oven på! ^^;
læberne gjorde jeg mere grå, og livløse. (håber da at se ser sådan ud?)

Og som du siger Miki, er det svært at male over hans øjne.. >__< Så det ville jeg prøve på et andet tidspunkt! xD

Miki - Grunden til at der ikke kom nogen billeder uden wiggen, var fordi det ikke var min mening at billedet skulle under Faceup og modifikationer.. ^^;

Og til øjnebryndene - Jeg malede det først med blyantant, gjorde det lidt tykt med vijle, da jeg var færdig, var jeg lidt utilfreds, og malede det op med en af de sorte pasteller.

hø.. jeg har også lavet nogle blå og røde mærkere på hans krop! x'D

(damn en lang bedsked...)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 4:52 am

En lille opdatering! Smile
Ikras har fået en ny faceup!

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Nyfaceup


Jeg ved ikke rigtig hvilken farve skygge under øjnene han skulle have, så jeg farvede hele hovedet...
Til min overraskelse blev han orange.. Jeg gav hans læber lidt mere farve, som Heceta og Miki forslog.
Men af en eller anden grund, fortrækkende jeg lidt de der, store maskuline øjenbryn..
Dog blev de ikke lige så gode som sidst..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 5:05 am

Du har gjort lidt mere ved ham denne gang, det gav mere liv med lidt flere farver ^^ Synes det blev godt med mere markerede øjenbryn, og farver på læberne, bare ikke lige så heldigt at hans hoved blev orange o_O

Det der blev ment med blushing er for at fremhæve nogle fordybninger og giver liv til ansigtet, da ren overflade oftes virker livløst.
Det vigtigste steder at blushe, efter min mening, er: kæber, pande, under øjnene, lidt på hagen, og i visse tilfælde siderne er næsen.
Desværre vis hele ansigtet blushes, så får du ikke rigtig fremhævet de forskellige ting i ansigtet.

Du må endelig ikke tage det som en fornærmelse, jeg ved hvor svært det er at lave face-ups! Men jeg tror du vil have det meget nemmere ved at overvære en der laver en face-up og eventuel guider dig undervejs mens du selv laver face-up, så kan du også få svar på de spørgsmål du end måtte have undervejs ^^

Jeg lærte også bedst ved at overvære andre, og så bare øve, øve og atter øve xD Og selv i dag er jeg ikke specielt god, men nogle folk har det jo i sig, mens andre virkelig skal øve sig! ( såsom mig x.x )
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 5:57 am

Xandorram - Tusind tak for din hjælp! Smile
Og jeg er meget taknemmelige for at du vil hjælpe mig!
Faktisk jer alle sammen! ^w^

Jeg vil øve mig noget mere! Og kigge efter andre! Razz Mange tak igen!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 6:51 am

syntes også det ser fint nok ud, det er en skam det blev orangce Smile har selv prøvet noget lignene men det var bare om øjnene som en maske i en grim rødlig farve rødlig farve. faceup kan virkelig være frustrerne men bare klø på, selv om det tager lang tid vil man lige så stille blive bedre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 2:01 am

Jeg synes du har fået fjernet det smil han havde før med de markerede øjenbryn - men det var vist nok også godt ikke xD?
Jeg giver de andre ret i at det ser lidt akavet ud med det orange ^^;;
Tilbage til toppen Go down
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 10:39 pm

Ark.. jeg elsker den dukke .. mega flot (klap, klap, klap)
Hvor har du bestilt pastellerne fra ?
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 10:57 pm

(havde helt glemt den tråd.. lol, så jeg vil lige opdater.. xD )


Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] PICT0297-1

Jeg prøvede at lave skygge under øjene, dog sad jeg i dårligt lys, og da jeg blev færdig, opdagede jeg at der var kommet for meget på.. >o<' nåårh! men han ser rigtig bad ud.. xD (tegne film trick)
Xandorram har været en engel og åbnet hans øjne og lavet et flot ar! <3
Jeg ville ligge en sort streg omkring øjene, synes selv det blev flot på det ene øje.. men på det andet.. X__X'
Øjnbryn.. ^^; blaaah!

Jeg har ikke så meget MSC tilbage, og jeg er alligevel tilfreds med ham.. ^^







Tazja - Jeg fik et link af Manda -> http://www.fredaldous.co.uk/search.cgi?action=search&query=inscribe+soft+pastel
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Tazja

Tazja


Antal indlæg : 65
Age : 25
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 13/12/09

Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 11:13 pm

1000 tark..
Du har lige redet mit liv v.v'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Empty
IndlægEmne: Sv: Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]   Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Føreste rigtige faceup - Ikras [MNF Shushu]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ikras [MNF Shushu BOY]
» - Ikras - (MNF Shushu)
» lille ikras [MNF shushu]
» Ikras's julegave [MNF shushu BOY]
» Ikras og Sam [MNF Shushu BOY and MNF Soo dark elf BOY]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: