Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Samael, venom of God (LK Mihael)

Go down 
+4
Nalilou
Astrid
714
Heceta
8 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 2:03 am


Jeg har været så ufattelig heldig at have en rigtig sød veninde, der uden jeg vidste det har købt et Leeke world Mihael hoved til mig, som jeg igennem længere tid har ønsket mig.
Jeg har så også gået og gerne ville lave en karakter der hedder Samael, og blev utrolig glad da jeg så han passede ind i rollen.

Så her er min dejlige Samael, elsker den dreng, især hans dejlige læber!!!

Samael, the venom of God


Samael, venom of God (LK Mihael) IMG_5501

Samael, venom of God (LK Mihael) IMG_5502

Samael, venom of God (LK Mihael) IMG_5506

Samael, venom of God (LK Mihael) IMG_5509

Samael, venom of God (LK Mihael) IMG_5512

Samael, venom of God (LK Mihael) IMG_5518
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 2:07 am

Aww, han er fin. ^^ Har ikke været så glad for Mihael molden, synes ikke de officielle billeder er så gode, men synes han er god her. Very Happy Jeg kommer på en eller anden måde til at tænke på AIL? Smile
Anyway ... fine billeder. Kan bedst lide det sidste, synes han gør sig bedst på lidt afstand. Very Happy Hvad er hans baggrundshistorie?

Lude: "'Venom of God'? Will I need to kick his ass?"

Louise: "Lude, be nice."
Lude: "Yeah, sure." *prøver at smile venligt, men ender bare med et hajagtigt grin*
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 2:51 am

Tillykke med ham Very Happy Heldige dig x3
Han er supersmuk, og dammit, hans læber, de er totalt love Very Happy <3
Rigtigt gode billeder også ^^ Dejligt klare og skarpe.
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 3:00 am

I love mihael ^_^ they are such a odd mold. they are truly amazing! love it! does the mold have teeth?

you made him look very good! since not much ppl can make a mihael look good :3 looks great!
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeTors Maj 21, 2009 4:21 am

jeg kan godt lide hans mold og faceup, han ser virkelig gennemført ud Smile tillykke med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeTors Maj 21, 2009 4:42 am

Jeg plejer ikke at kunne lide Michael molden, jeg synes som regel hans øjne ser aaaalt for små ud, men den face-up får utroligt nok det bedste frem i dem ^^<3
Jeg er vild med hans dejlige fyldige læber<333

Tillykke med ham : D!
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeSøn Maj 24, 2009 9:30 pm

Tilllykke med ham ,du har som sædvanligt overrasket mig..som 714 og Pawky ,kan jeg heller ikke lide ham på de officielle sider, hvor jeg synes han ser en anelse gumpetung ud. Men han er virkelig blevet dejlig. Dejligt stille mut udtryk, han er bare dejlig
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 5:26 am

Super flot lys på billederne, det er dejlig blødt selvom billederne er rigtig skarpe. Det kan jeg godt lide! : D

Synes han er virkelig smuk. Men nu har jeg også en ting for dukker med
mindre øjne end gennemsnittet, så det kan være det er derfor. I hvert
fald synes jeg han er virkelig flot at se på... og elsker hans pels-krave-ting.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 8:42 pm

Han er flot, men syntes af face-up'en et sted ikke er så kraftig :/ (Men nu har han jo også fået en face-up siden da xD) Der måtte godt have været noget mere "ondskab" eller andet som kunne få hans egentlig karakter mere frem i ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samael, venom of God (LK Mihael) Empty
IndlægEmne: Sv: Samael, venom of God (LK Mihael)   Samael, venom of God (LK Mihael) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Samael, venom of God (LK Mihael)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» |A small taste of venom| Zaoll muse
» We're still here (IH Louis, LK Mihael)
» My dark family (bb ani, Lk mihael,DM U-Jee)
» A haunting (ND Ligaya, DM U-Jee, LK Mihael)
» An Owner's Plea (LK Mihael)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: