Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]

Go down 
+8
Mariko
Alex
Haruka_Kite
Nerdystreak
Heceta
Charlie
Astrid
714
12 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeTirs Maj 19, 2009 9:16 pm

Mere Balthazar og Joey. Very Happy Beklager ensformigheden, men var ret glad for baggrunden. ;D

1.
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8055


2.
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8060

3.
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8071

4.
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8076

5.
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8078

6.
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8087


Sidste billede her passer ikke helt ind med resten, men synes det er fedt:

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] IMG_8091

Tak for kigget! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 1:21 am

Damn. Jeg elsker bare dine drenge T _ T<3

Flotte billeder og god belysning hele vejen igennem :3 Der er nogle af dem der er lidt slørrede men det gør egentlig ingenting xD
Super fed baggrund =w=~b
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 2:49 am

Enig: megalækker baggrund :3
Den passer godt til de to x3
Ellers er det også nogle lækre billeder ^^
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 3:56 am

... En og anden dag, der forlanger jeg altså en forklaring på alle de tal XD

Nå, men skønne billeder! Er stor fan af Baltazar - de øjne er ikke til at stå for <3 Og Joey er blevet så nice. Elske den wig til ham, de får ham til at skille sig ud og farven klder ham ^0^
Hvad angår billederne, så må jeg give dig ret i, at baggrunden er nice! Det er en lækkerlækkerlækker gammel Volvo! Og egentlig gør det ikke så meget, at billederne er så ensformige, selvom det ville klæde dem, hvis Joey havde skiftet pose på de to sidste billeder af ham ^^
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 4:41 am

Joey er så dejlig, kan godt lide det du har fået frem i ham, selv om han har så lukkede øjne.

Også fed baggrund, den klæder dem begge godt.

Baltazar er også fin, har dog lidt svært ved at tage ham alt for seriøs med den kanin hat på hehe, det virker lidt malplaceret til ham med de kanin øre syntes jeg.

Men fed shoot. Er vild med billederne med bilen i baggrunden, den røde farve gør sig godt til dine mere mørke drenge.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeTors Maj 21, 2009 5:06 am

Aha, det var da en fed og alternativ brug af en bil som baggrund. Og fin titel. Den tog mig lige lidt tid (og muligvis en googling på Volvo/Amazon 121 ;-)) at regne ud, men relevant er den jo.
Begge drenge er dejlige. Mmmm, detaljer. ;-) Jeg har det lidt underligt med Joey i Ludes jakke. Hvilket i øvrigt er ret cool - det betyder jo virkelig, at jeg forbinder visse ting med ham (og andre ting med dine andre knægte). :-)
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeTors Maj 21, 2009 6:33 am

Wraah, Joeey 8D *grabby hands*
Han er lavet af dejlig, jeg synes virkelig, at den isblå paryk klæder ham - og der skal alligevel noget til, før jeg bryder mig om dukker med helt blåt hår. Hvad siger Lude for øvrigt til, at du pimper hans jakke ud? Den klæder i hvert fald Joey, og jeg synes, den passer (overraskende) godt til huens mønster. Do like!
Baltazar er bare cool og klo... agtig. Okay, jeg har haft en lang dag, så jeg må bare slutte med endnu et "wraaah, Jooeey", for jeg kan ikke finde på noget bedre at sige på givne tidspunkt. XD
Dine drenge er fantastiske! :D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 2:39 am

Whee, tak for kommentarerne! :3

Charlie - Takker! ^^ Som Mary har luret via Google, så refererer 121 til modelbetegnelsen på Volvo amazonen, som jeg har brugt som baggrund. ^^ Amazon er det uofficielle navn, da der allerede fandtes et motorkøretøj med det navn, og derfor er de officielle navne fx 121, 122s, 221 osv. 121 er todørs sedan-modellen. 122s er den med sportsmotoren, 221 er herregårdsvognen (stationcar) og min yndlings osv. Bla bla biler. Smile Du har ret i det med poset, det holder jeg øje med næste gang. Very Happy

Heceta - Hæ, takker! ^^ Jeg har mine overvejelser om kaninhatten, da den måske er lidt for nuttet til ham. Han skal have en anden hue (for han ser så fiiin ud i huer 8D), men indtil videre går den her an. Smile Måske prøver han også at være lidt selvironisk ... Smile

Balthazar: "No shit, Sherlock."


Mary - Tillykke, du har vundet en kop te. 8D Ja, pudsigt med jakken. ^^ Synes den passede ind i looket; sådan lidt klassisk pånk råk. :3 Dog er det kun et udlån, ellers ville Lud sikkert bare blive ked.

Lude: "He can just get his goddam paws off my jacket!" *lægger armene over kors*

... eller frustreret. XD

Haruka_Kite - hæ, takker! Very Happy Er glad for du kan lide ham. ^^ Parykken kræver lidt tilretning, den er ret uformelig som den er nu - hence hvorfor han har hue på. XD Lud er okay med at låne sin jakke lidt ud, men tror han savner den lidt.... Smile
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 5:57 am

Syntes de er godt og mega fed (og sjov) baggrund. Den eneste jeg savner er nok posering af armen din Bix. Vil gerne selv gerne have en Bix, så er vild efter at se mere af armen ^^ Gode shots ellers.
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Mariko

Mariko


Antal indlæg : 29
Age : 29
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 10:27 am

Rigtig fede billeder! Kan godt lide baggrunden, og at dukkerne bare er super flotte og gennemførte ^__^
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeSøn Maj 24, 2009 9:24 pm

Uh lækker bagrund med lækker forgrund Laughing Ja Joey er godt nok lækker med det blå hår, som Heruka_Kite siger har jeg det også lidt anstrengt med sådanne farver, men det virker afdæmpet på ham. Mht til Volvoen, har du ikke også poseret foran gitteret på den Razz
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 8:44 pm

Hvor er dine drenge altså baer lækre xD Det er jo guf for øjet at se dine billeder Very Happy Synes ikke der er så meget ensformighed, beggrunden er fed, og vi ser dem fra forskellige vinkler Wink Synes du har poseret dem til strækkeligt forskellige til at se dem fra alle sidder og se deres fede stil Very Happy Virkelig gode billeder!
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 7:12 pm

Du ska ikke beklager ensformigheden, silly- det er skønne billeder- som altid!^^ Dine drenge er enormt dejlige! Og er det et Misfit skateboard jeg ser i det ene photo?!! Nicey!! clown
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 11:48 pm

Balthazar... mmmm.... Joey... awwww....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Empty
IndlægEmne: Sv: 121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]   121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
121 [Souldoll S. Ize, Soom Bix]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Reflektioner [Soom MD Chalco/Sasha & Soom Hyun-Un/Christophe]
» Gamle billeder-Ny redigering Shiwoo DV//Soom Ai-R Ai//Soom Taco
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: