Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Spring day //Tomo-chan

Go down 
+2
jeanet kaulitz
frkmm
6 deltagere
ForfatterBesked
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 3:41 am

Jeg var i dag ude og tage nogle billeder af Tomo-chan (Tomoko) i det gode vejr Smile
Al konstruktiv kritik er meget velkommen ^^

Spring day //Tomo-chan 110509004

Spring day //Tomo-chan 110509009

Spring day //Tomo-chan 110509011

Spring day //Tomo-chan 110509015

Spring day //Tomo-chan 110509017

Spring day //Tomo-chan 110509018
(At filosofere under den åbne himmel, på en trampolin Smile)

Spring day //Tomo-chan 110509028

Spring day //Tomo-chan 110509045

Tak for kigget Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 3:54 am

Hvor er hun da godt nok søøøøød x'3
Hendes arme er lidt stive på mange af billederne, men ellers super billeder x3
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 3:59 am

Tak Very Happy Very Happy
Er også rigtig glad for hende ^^

Jeg må arbejde videre med de arme, men her i starten prøver jeg mest at få hende til at 'posere' ordentligt xP
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 5:23 am

Hun ser rigtig sød ud. det eneste jeg mangler er lidt mere naturlige poses, men det kommer jo med tiden ^^
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 8:49 am

Når man tænker på at dette er dit første photoshoot, så synes jeg det er godt klaret Very Happy
Der er lidt små fejl som du kan arbejde videre på, bl.a. er flere af billederne overbelyste (synes selv det er mere behageligt, at stå lidt væk fra dukke og så ellers zoome så langt ind som kameraet kan. Så kommer der ikke lige så meget blitz på dukken).
Synes ikke det er så slemt med armene. Kun billed 4 synes jeg armene er lige lidt for stive.
Jeg kunne godt tænke mig et billed lige som billed 3 bare taget oppefra i stedet.

Men jeg synes Tomo-chan er sød at se på og rigtig sommerlig med den kjole! Very Happy
Jeg håber du er glad for hende! Smile
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 9:39 am

Tak for feedbacken begge to Very Happy

Prinsessen - Tak for rådene til bedre billeder; det vil jeg prøve næste gang Smile
(Skal lige siges, at der ikke er blevet brugt blitz til disse billeder, selvom det godt kunne ligne det - specielt billede nr. 6 ^^')
- Jeg er allerede blevet rigtig, rigtig glad for hende Very Happy Så vil da gerne lige igen sige tak for handlen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeOns Maj 13, 2009 4:04 am

Sikke nogen kære udtryk hun har på de sidste 2 billeder. Hun har en skøn profil - efter min mening.

Jeg kan bedst lide det sidste billede - og synes ikke at sollyset gør noget - tværtimod. Smile Det virker mere naturligt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 10:01 am

Tak boots Very Happy
- Jeg synes også selv, at sollyset er meget godt på det sidste billede ^^

Jeg er virkelig glad for, at I alle kan lide hende Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 12:35 am

Først og fremmest, tillykke med hende. ^w^ Godt at se du fik fat i en dukke. Very Happy Jeg kan godt lide du leger med poseringer, og forskellige vinkler - fortsæt endelig med det. Very Happy

Prinsessen siger i det hele taget nogle temmelig fornuftige ting. Jeg synes hun i det hele taget har en tendens til at se meget dukket ud, specielt siden poseringerne er rimelig stive i det. Smile Tænk på at mennesker er bløde, og sidder fx med let bukkede arme/ben, lidt skråt/skævt, osv. Tænk afslappet, og læg mærke til hvordan folk sidder. Very Happy Pas på med at lægge hendes hoved for meget på skrå, det får hende til at, igen, se ret dukket ud. Smile Få hende til evt. at kigge lidt væk. Næstsidste billede, hvor hun rører ved græsset, synes jeg er rigtig godt, og får hende netop til at se levende ud. Smile

Noget af det jeg skulle lære, da jeg fik min første dukke, var at det tager en del nørkleri at få en posering til at se rigtig/naturlig ud. Smile Nogle gange kan jeg bruge ti minutter (eller mere) bare på at få det til at se rigtigt ud. ^^

I øvrigt er parykken superfed. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 3:40 am

714 - Mange tak for kritikken Very Happy Jeg skal prøve at arbejde videre med det - øvelse gør jo mester Smile
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitimeSøn Maj 17, 2009 10:40 pm

Øvelse gør mester indeed. Nogen dukke er nu også mere tricky at posere end andre.
Super fed paryk! Og rart med flere sommerbilleder!
Jeg ærgrer mig lidt over at man ikke kan se hendes lille ansigt, men med skarpt sollys er det svært at undgå.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Sponsoreret inhold





Spring day //Tomo-chan Empty
IndlægEmne: Sv: Spring day //Tomo-chan   Spring day //Tomo-chan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spring day //Tomo-chan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spring is in the air [Eve; DOD DOT E-an]
» first flowers of spring
» Spring With sun and dress
» .: Spring T I M E :. (DOC U, CP SH Chiwoo mod, LTF Shiwoo)
» spring weather(mnf woosoo vampire elf boy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: