Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 8:08 am

Jeg fik denne skøre idé, da jeg var ude i morges og tage nogle random billeder af Ikras! :3
Da jeg så kom hjem, begyndte jeg med at lave alle detajlerne, og så en time efter var billederne færdige! ^^

Der er intet pervers, kun lige nogle EMO sener.. Wink
Dog ville jeg advarre alligevel pga. Unge bruger på RG..

ENJOY!


Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0009-1
Ikras: Hmm.. Et brev?

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0011
Ikras: hmm.. Dear Ikras.. Your Mother and I Would inform you that.. (Kære Ikras.. Din mor og jeg vil lige fortælle dig at..)

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0017-2
Ikras: We hope that you understand.. (Vi håber at du forstår)

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0018-3
Ikras: tsk! Hvor er det BARE typisk!

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0019-3
Ikras: SÅ typisk dem!

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0024-3
Ikras: hope you understand!!? (håber at du forstår!!?)

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0027-1
Ikras: ...

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0029-1
Ikras: åh.. Ja! Jeg forstår!

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0031-1
Ikras: ..!

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0036-2
Ikras: ... Og så på min fødselsdag...

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0039
Ikras: Hvorfor gør de det altid imod mig?

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0041-1
Sam: HEY Ikras! <3 SE hvad jeg har lavet idag..!!
Ikras: ....
Sam: IKARS!!! O.O

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0044-1
Sam: Er du rigtig klog!!?
Ikras: o.o

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0049-2
Sam: Dit lille fjols! Tænker du dig overhovedet om!?
Ikras: ...

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0053-1
Sam: ?

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0054-1
Ikras: Du kan ikke læse det...
Sam: ÅH! Undskyld! Det var ikke min mening at læse dit brev!

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0055-1
Ikras sukker: Det er på engelsk... Du kan kun dansk..
Sam: NÅÅÅÅÅÅ!

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0056-2
Sam: Hmm.. HMMMMMMMMMM... hmm..
Ikras: ....
Sam: HMMMMMMMMMMMMM!!
Ikras sukker: Det er et brev fra mine forældre.. De kan ikke komme d. 11 Juni alligevel.. De skal noget andet..
Sam: åh... Ikras.. Det er jeg ked af..

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0060-1
Ikras: ehe.. Det er altid det samme!....
Sam: ó.ò

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0064-1
Sam: G-gør.. Gør det stadig ondt..? o//o
Ikras: ...

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0065-1
Ikras: nej...

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) PICT0066-1
Ikras: Tak Sam..
Sam: O//////////O


- Vær sød ikke at prøve det der hjemme!


Sidst rettet af wolter Man Maj 11, 2009 6:32 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : tilføjede lidt teskt)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 8:15 am

Aww!! Q.Q stakkels Ikras!! <3 sikke da nogle dumme forældre!! >.< Godt Sam kom og stoppede ham!!
Historien er god! :3 Elsker igen dine billeder! Især da det er en smule mørk :3
Også at brevet er på engelsk :3 det er helt klart en af mine ynglings historier du har lavet!! <3 Og vil da gerne tage forældrenes plads og komme til hans fødselsdag :3
Så godt gået søs!! <3
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 9:27 am

poor ikras Q.Q
dygtig sam at komme og munter ikras op (sådan næsten da)
*kan ikke lide de forældre*

god histore og den måde at du holder det der står i brevet tilbage gøre det mere spændene
men ville nu gerne have set lidt mere af sams hovede (det så man jo ikke så meget af)
men ellers rigtig fin og sød og sørgelig
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 6:00 pm

ChibiShin - Aww Tak søs!! <3
Ja, godt at han har Sam! ^^
hehe.. xD Du kommer bare! Men jeg tror at Ikras helst vil være alene alligevel.. Det er vel bare at hans forældre ikke dukker op alligevel.. >__<

dark_dream - Mange tak!
Jeg ville gerne ha vist mere af Sam, men da det handlene om Ikras, ville jeg gemme Sam lidt væk.. ^^;
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 10:04 pm

Åh stakkels lille Ikras, men det er godt at sam er der for at hjælpe ham. Gode billeder, det ser virkelig rigtigt ud lige fra hvor han skære sig og hvor Sam ligger et papir over.
Tone belysningen er også rigtig god, det ser virkelig ud som han er helt ned fordi han sidder et mørkt sted. og at der så kommer mere lys på billedet når Sam kommer.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Gæst
Gæst




Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 1:15 am

Jeg er vild med Ikras. Han er så dejlig T_T<3
gode billeder og dejlig belysning der giver stemning til dem. Gode vinkler og selvfølgelig god historie XD
Men det er de jo altid<3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 9:32 pm

Isabella - Taak! <3
Du har fuldstæding ret det med farverne! jeg prøvede ihvertfald at gøre det lyserne når Sam kom ind.. Smile

Pawky - AW TAK!!!!! <3 <3
*krammer Ikras af glæde!!*
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Empty
IndlægEmne: Sv: Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)   Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Længsel [MNF x 3; Soo dark elf, Shushu and Carl] Voksen inhold
» Bonus; nej - nej - nej [MNF shushu, soo dark elf, chiwoo]
» Emo Sucks [MNF Shushu and Soo dark elf]
» 3. Tilgiv mig [MNF ; Shushu, chiwoo & So dark elf]
» 4. Mit sande jeg [MNF shushu, so dark elf, chiwoo]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: