Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jeres "dukkehus"

Go down 
+5
Nerdystreak
Charlie
Xandorram
Heceta
Mika
9 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 1:15 am

Hey Very Happy

Har jo set i fotogalleriet at nogle af jer har laver små "dukkerum" hvor det hele passer i til dukkernes størelse.
Måske er det en stue eller et soveværelse, eller noget andet men jeg synes det kunne være vildt spænende og se hvad I har til at stå :3

Så hivs I har et lille rum, så ville det være vildt fedt hvis I ville tage et billede og poste det her cat

__________________________________________________________________________________


har selv lige fået sat mit eget op :3

Jeres "dukkehus" P1012657
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 6:30 am

fed seng Mika, hvor har du den fra, glæder mig til at se i andres dukke rum, mine sidder desværre bare på nogle stole på en reol så ikke så meget sjov i at poste det jo ^^
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeMan Maj 11, 2009 7:40 am

Virkelig fedt, ligner et rigtig værelse, som giver dukkerne mere personlighed og liv Very Happy

Mon der ikke bliver et dukkehjørne i min lejlighed som jeg kan vise jer en dag xD
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 7:26 am

Heceta > tak :3 det en skohylde fra silvan som tilfældigvis lige ligenede en køjeseng ^^

Xandorram > iih mange tak for komplimentet : D og du må endelig sætte nogle billeder ind hvis det kommer op at stå ;3
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeTirs Maj 12, 2009 8:57 am

Må jeg ikke komme med et ønske, nu vi er igang? 8D At folk også lige smider et billede af dukkeværelserne "set udefra", dvs. at man kan se hvor det står i det almindelige rum? ^^
Kald mig underlig, men jeg synes at det med størrelsesforhold er sjovt, så at se et helt rum, med senge og jukebokses, i forhold til et rigtigt menneskerum med borde og stole, det ville interesserer mig + at det muligvis kan give inspiration til hvor man skal smække en skohylde fra Silvan op ;D
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeSøn Jun 21, 2009 8:33 am

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage et billede specifikt til det her. :-)
Dukkerne på billedet tilhører hhv. Kinu og undertegnede (bortset fra Lex og Lxi, som er Lucies; de er på besøg), og nogle vil måske genkende "stuen" fra Roomies-fotohistorierne. "Gulvet" er et skrivebord på 80 x 160 cm, og under det opbevarer vi dukketasker, tøj og andet tilbehør.

Jeres "dukkehus" Dukkehus
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 10:24 pm

Hvis folk også skriver om det er SD eller MSD, kan det også være til hjælp. n_n Selv har jeg MSD.

Mine to dukker bor på en hylde i reolen...
Jeres "dukkehus" P7210135
..omgivet af manga, skoleting og fantasybøger. xD <3
Jeres "dukkehus" P7210134
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 11:08 pm

Jeg har endelig fået taget mig sammen, og givet mine små pus en hel hylde at boltre sig på (Der blev for trangt i skabet til dem alle xD

Jeres "dukkehus" IMG_1654
Soveværelse ^^

Jeres "dukkehus" IMG_1655
Stue/legeværelse ^^

De er alle tinyer, og jeg undskylder for en halvfærdig, tyk pony der kunne bruge en kærlig omgang xD
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeOns Jul 27, 2011 8:00 am

de er så flytte ind i mit skab ^^;;

Jeres "dukkehus" Fat031
Jeres "dukkehus" Fat032

Det er godt nok ikke det helt store (savner ligt det de have først på mit gamle værlse ^^;; )
Men det er os først idag jeg er begyndt at arbejde på at give dem et sted at holde til igen
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitimeSøn Apr 13, 2014 10:17 pm

Jeres "dukkehus" 13817833663_e110167e83Doll 'house'
by Anorichan, on Flickr
Mine bor lige så fint i en hylde på en reol jeg købte i Ikea :3 Den er desværre ikke så super dyb, så blev nød til at omrokere da både min Littlefee og Taco har taget faldet ned fra den 'w' så nu sidder de allesammen ned og det hjælper forhåbentligt.
Allesammen tinies Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Jeres "dukkehus" Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres "dukkehus"   Jeres "dukkehus" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres "dukkehus"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
» "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]
» Endelig hjemme - min "første" dukke

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotorequests-
Gå til: